Google Moving to Google AdWords A Hands-On Guide for Prem Instrukcja Użytkownika Strona 7

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 24
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 6
1. Cost-per-click (CPC) pricing; no CPM, xed placement or xed budgets
2. Ad position and ranking determined by maximum CPC x clickthrough rate (CTR)
3. Wider ad distribution across the Google search network, plus content partners
4. Poorly performing ads (under 0.5 percent CTR) are automatically disabled
5. Shorter creative copy
5
things
that do
WHEN YOU SEE THIS ICON, PLEASE REFER TO PAGE 20 FOR ADDITIONAL INFORMATION.
5
Przeglądanie stron 6
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag